LCHF Dieta - 7. den - hlad, vyčerpání a podrážení

Sedmý den s LCHF dietou se ukázal jako naprosto krizový a pro mě také konečný v rámci striktního držení diety. Neustálý hlad, vyčerpání, slabost, únava a podráždění nejlépe charakterizují dnešní den. Pracovní produktivita je téměř na nule a o domácnosti raději nemluvím.


Jídelníček - 7.den

7:00 Snídaně
- banán, jahody, borůvky, mandle a slunečnicová semínka s kokosovým mlékem


9:45 Dopolední svačina
- banán, jahody, borůvky, mandle s kokosovým mlékem

11:45 Oběd
- kuřecí čína bez přílohy

Po obědě jsem se posilnila dvěma kousky hořké čokolády (70 % od Lindt). Důvodem byl hlavně pohovor, na který jsem potřebovala být fit, ale rozhodně jsem se tak necítila.

15:00 První odpolední svačina
- banán, strouhaný kokos, slunečnicová semínka a kokosové mléko

16:00 Druhá odpolední svačina
- salát, šunka, kozí sýr, černé olivy, cherry rajčátka

Po hodině jsem zase hladová. Podráždění stoupá. A práce, kterou potřebuji udělat, se mi tu jen kupí, což mi k náladě nepřidá.

V 17:30 se rozhoduji, že opustím od striktního držení LCHF diety a zařadím malé množství sacharidů v podobě příloh - zejména rýže, jáhly, luštěniny.

18:15 Večeře
- sushi


Pocity a průvodní jevy

Hlad, hlad a zase hlad - po celý den a to už třeba půl hodiny po jídle.
Jak uvádím v úvodu dnes je mi opravdu mizerně. Slabost, sotva se držím na nohou, nevolnost, nízký tlak (107/66), závratě. Celkově jsem si celý den připadala mírně mimo.
O cvičení jsem nemohla ani uvažovat. Bohatě mi stačilo vylézt schody a funěla jsem jak čtyři a srdce měla až v krku.
Nejhorší ale je, že se nedokážu vůbec dokopat k práci. V podstatě jsem schopná jen ležet a čučet. I tenhle článek mi dává dost zabrat.

Výsledky za první týden

Dneska ráno jsem se opět změřila a zvážila.
Na kila jsem nezhubla nic.
Ohledně centimetrů, v pase mám stále stejně, ale přes boky jsem zhubla 1,5 centimetru. Otázkou ae je, jestli se mi to hned nevrátí.
Co se týče pleti (kvůli které jsem se do diety pustila), žádné závratné změny zde nenastaly. Pleť se mi za poslední týden nijak extrémně nezhoršila, ale na druhou stranu nedošlo ani k žádnému zlepšení. Domnívám se, že pokud by dieta měla působit, je na to ještě příliš brzy. Ale otázkou je, jestli by mi to právě na pleť vůbec zabralo.

Můj další postup

Nechci LCHF dietu zcela zavrhnout. Nicméně takový extrém není pro mě. Pokud si zadáte LCHF do Googlu najdete spoustu článků, které jí podporují a samozřejmě i vyvracejí.
Jedno je jisté, přivedla mě na ní mamina, která se potýkala s úplně stejnými příznaky. Ona ovšem měla větší vůli a vydržela se trápit déle za cenu toho, že několikrát kolabovala a bylo jí neskutečně zle.
Já se nehodlám trápit dál a riskovat tím, že přijdu o práci. Nyní si tedy svůj režim mírně upravím. Budu se nadále vyhýbat cukrům, avšak zařadím si do jídelníčku menší množství příloh a to zejména v době oběda.


1 komentář:

  1. Ahoj
    Bohužel jsi nedodržela co jsi měla (hodně tuků málo sacharidů) proto se nedostavily výsledky jaké by jsi si přála
    Pořádně nevidím vyšší příjem tuků naopak vidím že jíš mnoho sacharidů. Ovoce by jsi měla brát jako dezert místo toho ho máš každý den a to hnedka několikrát hlavně ten banán. Taky další sacharidy jako rýže atd. . Musíš vynechat všechny obiloviny a škroby . Fungovala jsi + - z půlky na tuky a z půlky na sacharidy což není případ kdy by jsi se dostala do kétozy (LCHF) a tělo chtělo furt fungovat na sacharidech . Taky bych nedoporučoval v prvním týdnu cvičit . Tělo si musí první zvyknout na LCHF a až příští týden bych zařadil cvičení . Hlad můžeš mít z malých porcí a taky právě z těch sacharidů kdy se hodinu či dvě po jejich konzumaci dostaví hlad.
    Doporučení :
    -jez kdykoliv na tebe přijde hlad klidně až do pocitu nasycení ale zařaď hlavně tuky … tuky hodně zasytí neměla by jsi mít potom problém s hladem …vážím 75kg na snídani si dám např. trochu šunky trochu sýru brie a půl kelímku 33% smetany a do oběda nemám vůbec pocit hladu
    -koukni se na LCHF jídelníčky pro inspiraci
    -dobrá stránka kde zjistíš u jídle kolik obsahuje tuků, sacharidů atd. http://www.kaloricketabulky.cz
    -další dobré stránky o LCHF http://www.vyuzeno.cz/lchf/ a http://lowcarblifestylecz.blogspot.cz/2014/06/lchf-pro-zacatecniky.html

    OdpovědětSmazat

Používá technologii služby Blogger.